mandag 23. november 2009

Snart jul!

I morgen er det nøyaktig en måned til julaften!! og jeg har så mye jeg må gjøre før dagen er her!

Ting som lille Marte må få gjort:
~ Bake pepperkaker
~ Ha grøtkveld med mine kjære venner
~ kjøpe gaver til alle sammen
~ Pakke inn gaver på juleverksted med NU.
~ Lage massevis av julekort
~ Pynte på rommet mitt og gjøre det julekoselig

Dessuten må jeg få det helt klart for meg hva jeg skal ønske meg selv til jul, og dette er det jeg har kommet frem til hittil;

~ Piano!! Eller keyboard? jeg vet ikke helt, det er et sånt lite elektrisk, men ikke med masse synth-tull, men et med 88 tangenter og anslag og hele pakka!
~ Masse masse masse cd'er!
~ Bøker; On the road - Jack Kerouac, Bly - Saabye
~ Okerfarget skjerf og lue
~ Grønn genser eller strikkejakke
~ Ny veske!!! (Det trenger jeg virkelig)
~ Filmer; Taking woodstock, Once, Amelie, Big fish
~ Den nye og oppdaterte versjonen av 1001 filmer du må se før du dør!
~ Badeskum som lukter lavendel
~ Collected poems av Allen Ginsberg


God lille *31 julaften!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar