søndag 20. desember 2009

Oui, effectivement

hei jeg heter marte og er en fantasør. og hodet mitt er fylt med tanker. og noen ganger, for moroskyld så skriver jeg ned det første som popper inn i hodet mitt. 
en gang gikk et tre bort til et esel og sa hei. da eselet så dette ble det veldig forferdet og nøys høyt. Men det fant ikke fiskene i havet seg i og bestemte jeg for å si opp jobbene sine.
jeg mener fremdeles at det burde finnes flere lyspærer i verden enn det gjør fra før. man kan ikke få nok lyspærer. hvis tekannen sier nei betyr det at det ikke kommer til å bli flere feiringer i år og det må flodhesten bare finne seg i. jeg liker at det er puter i trehytta fordi det gir frihet til tanker, og det er ikke noe man kan ta for gitt.
Sist men ikke minst må jeg bare si at selv om alle dørhåndtakene i verden tror at de har det bedre enn alle andre trær så betyr ikke det at ikke bananer smaker minst like godt.
ja. faktisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar