søndag 20. desember 2009

utfordringer

jeg har bestemt meg for å begynne med et lite prosjekt. jeg skal ta på meg masse utfordringer som innebærer å gjøre ting og ta bilder av ting som vil være koselig og som vil åpne øynene mine for alle de fantastiske små tingene som gjør livet mitt fint, men som jeg ikke tenker over hver dag.

jeg tar noen ting fra "learning to love you more" som du finner her; http://www.learningtoloveyoumore.com/index.php

70. Say goodbye.
69. Climb to the top of a tree and take a picture of the view.
67. Repair something.
58. Record the sound that is keeping you awake.
56. Make a portrait of your friend's desires.
55. Photograph a significant outfit.
53. Give advice to yourself in the past.
50. Take a flash photo under your bed.
45. Reread your favorite book from fifth grade.
39. Take a picture of your parents kissing.
34. Make a protest sign and protest.
30. Take a picture of strangers holding hands.
28. Edit a photo album page.
27. Take a picture of the sun.
25. Make a video of someone dancing.
20. Take a family portrait of two families.
15. Hang a windchime on a tree in a parking lot.
11. Photograph a scar and write about it.
9. Draw a constellation from someone's freckles.
6. Make a poster of shadows.
5. Recreate an object from someone's past.

og så vil jeg få vennene mine og folk rundt meg til å gi meg noen utfodringer etter hvert som jeg driver på.
tonje har gitt meg; ta bilde av musikk, eller prøv å få frem i et fotografi hva den får deg til å føle. fin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar